Wednesday 7 March 2012

Omiey Previous Activities

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pencinta haiwan.. First of all, omiey nak ucapkan terima kasih banyak2 sebab masih setia menyokong segala usaha omiey untuk menyelamatkan kucing-kucing buangan..
Seperti yang sedia maklum, Omiey sedang menjalankan misi menyelamatkan kucing di pusat kurungan haiwan DBKL bagi mengelakkan mereka di "Put to sleep" (PTS) selamanya..Alhamdulillah, atas kerjasama orang ramai dalam menderma dan membantu Omiey, banyak kucing dapat omiey selamatkan.. Pusparani A/P THANABalasingam turut hadir bagi menjalankan misi menyelamatkan anjing-anjing di situ..






Thanuja ananthan ( Miss Malaysia 2009 - 2010) turut hadir dalam misi menyelamatkan kucing-kucing di sini.


TERIMA KASIH SEMUA..


MEGA Adoption Drive

Dalam usaha omiey menyelamatkan kucing-kucing dari Pusat Kurungan Haiwan DBKL, omiey telah melancarkan free adoption day besar-besaran pada 3 dan 4 March 2012. Bertempat di Tesco Kepong dan di Shelter Omiey sendiri.



 Alhamdulillah, banyak kucing berjaya di rehomekan..Kepada yang terlepas aktiviti ini, jangan risau.. Ada lagi..nantikan update dari Omiey yee....TERIMA KASIH SEMUA

2 comments:

  1. Pernah nampak Omiey masuk TV3 cerita pasal ni jugakk... kesian kan, tak pasal2 kucing2 tu kene di'mati'kan.... sib baik ada Omiey!! Chaiyookkkk

    ReplyDelete
  2. terima kasih ida..teruskan menyokong kami... :)

    ReplyDelete